24 iunie 2013

22-24.06.2013 - Cricău (AB)

Week-end-ul acesta a fost Festivalul Cetăților Dacice și a avut loc la Cricău, cetatea care a câștigat întrecerea anul trecut.
Sâmbătă pe la ora 17 am plecat într-acolo. Am fost întâmpinați de prietenii de la Apulum Bikers cu o bere rece și un gulaș ca la mama acasă. În timp ce mâncam s-a iscat o furtună cum rar am mai văzut, noroc cu cortul sub care ne-am adăpostit. 


Ca în fiecare an, am asistat la o demonstrație de luptă între daci și romani, cât și la întrecerea celor 5 cetăți din Alba-Iulia: Cricău, Cetatea de Baltă, Ighiu, Cugir și Săsciori. Câștigătorii au fost cei de la Ighiu, iar anul viitor vor găzdui festivalul.


 Am luat parte și la o frumoasă demonstrație de echitație și dresaj cabalin.


Ne-am întors către casă pe ruta Zlatna-Brad și ne-am bucurat de noi peisaje și locuri.


Am petrecut un plăcut sfârșit de săptămână și sperăm ca și anul viitor să luăm parte la frumoasa tradiție a cetăților dacice.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu