17 iunie 2013

16.06.2013 - Râușor

Duminică am profitat de vremea frumoasă și am ieșit cu câțiva prieteni într-o plimbare până la Râușor.


Ne-am răcorit la terasă cu un suc și o porție de clătite, apoi am urcat să vedem pârtia fără zăpadă. Am ajuns la concluzia că aerul de munte îți aduce mereu un zâmbet pe față, indiferent că e iarnă sau e vară!


Înainte de a coborâ, băieții au făcut sfat și au pus serios țara la cale!


După ce am tras adânc aer de munte-n piept, ne-am întors către casă și am încheiat ziua cu o vizită la Romoșel, apoi la Sibișel. Zona Sibișelului m-a cucerit... Un sat între dealuri, la poalele pădurii, lângă un râu! Ce poți să îți dorești mai mult?!

Am încheiat week-end-ul destul de obosiți, dar cu un mare zâmbet pe buze și în suflet!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu