15 iunie 2013

15.06.2013 - Un V(is)-Strom împlinit

Duminica trecută am fost la Oradea, pentru a lua actele de la V-Strom, pe ruta Brad-Vârfuri. Din cauza faptului că drumul este groaznic, am hotărât ca astăzi să facem un ocol spre Arad, apoi să ne întoarcem spre Cluj. Prin urmare, am făcut o plimbare de aproximativ 610 km (noroc că motocicletele noastre nu au consumul mare)! 
Primii 100 km a fost ceață, ceață, ceață... Acel moment în care îți dorești să se fi inventat ștergător automat pentru cască!


După 5 ore de mers, am ajuns la Oradea. Am pus numărul, am făcut plinul motocicletelor, apoi am plecat spre casă.


Pe autostrada Transilvaniei (Gilău-Turda) am făcut și eu cunoștință cu V-Stromul și... nu m-aș mai fi dat jos de pe el!


După mai bine de 3 ani am reușit să ne îndeplinim visul, dar a meritat cu siguranță. Îi mulțumim familiei Biriș pentru tot sprijinul și ajutorul acordat în aducerea motocicletei mult dorite acasă!

 De acum, sper să avem parte de km cât mai frumoși pe CÂTE două roți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu