14 ianuarie 2013

Cine suntem noi

Noi suntem Maria și Ovidiu, un Pește sensibil și visător, respectiv un Geamăn inteligent, descurcăreț și vesel. Amândoi împărtășim pasiunea călătoriilor și motociclismul. Din 2008 hoinărim pe o Suzuki GS500E, iar de anul acesta sperăm să ne mărim familia cu un V-Strom DL650. 

Am creat acest blog pentru a împărtăși cu voi drumețiile noastre și cu toate că am strâns aproximativ 60.000 km, ne-au mai rămas multe locuri de vizitat. Am însemnat pe hartă toate călătoriile făcute împreună pe 2 roți; linia neagră reprezintă luna noastră de miere (2 saptămâni – 3209 km – anul 2012). Majoritatea drumurilor le-am parcurs de 2-3 ori, fiindcă au fost locuri care ne-au intrat în suflet, însă anul acesta vrem sa ne axăm, în special, pe zonele nevizitate. 


Sperăm să vă placă acest mic “loc de întâlnire“ și să reveniți cu plăcere de fiecare dată! 

6 comentarii:

  1. Wow, Maria sunteti doi frumosi si se vede ca va iubiti mult mult de tot. Nunta voastra a fost ceva inedit si original, iar pozele voastre au avut parte de admiratia mea si a sotului meu, care desi nu are permis pentru cat A, este un mare fan al motoarelor.
    Si apropo de motociclete, cand eram in SUA, m-am nimerit la un festival Sturgis (poti cauta pe Google, ca sa va delectati cu cele mai misto motoare ever), am primit de la un client al hotelului unde lucram o casca de Harley...pe care am lasat-o in state, pentru ca nu mi-a incaput in bagaje. Daca o aveam, cu siguranta v-o trimiteam voua. :)

    Va dorim sa adunati catralioane de kilometri fericiti!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Esti o draguta, ca intotdeauna! :*
      Am vazut o emisiune despre acest festival si ramane un vis mult prea indepartat, asa ca te invidiez ca ai luat parte! :D
      Si noi va dorim la fel de multa fericire si zile frumoase!

      Ștergere
  2. Maria, sunt tare curioasa cat ati cheltuit in luna de miere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In jur de 3700 lei, inclusiv benzina, cazare, taxe de intrare pe la diverse obiective... :)

      Ștergere
  3. Normal,cine lucra la milica are bani si.....???? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si... n-are frica! :P
      Cine la Milica a lucrat, TRENUL vietii a ratat! :))))

      Ștergere