17 ianuarie 2019

12.09.2018 Piatra Craiului(creasta nordica) Durata: 11.15 min.



          Concediul meu se apropia de sfarsit, dar vremea era inca frumoasa. Asa ca am hotarat sa urc unde nu am mai urcat vreodata. Am auzit multe vorbe frumoase despre muntii Piatra Craiului si am vrut sa vad cu ochii mei. Intr-adevar acest munte este unic : atat prin frumusetea lui cat si prin dificultatea traseelor. De abia astept sa ma intorc la el si sa parcurg si creasta sudica.
         Am plecat de acasa luni dupa-amiaza (11 sept)  catre Zarnesti , unde aveam sa campez in vecinatatea cabanei Plaiul Foii , unde exista un loc de camping chiar langa marginea drumului. Drumul l-am facut cam in 4.30 minute. De abia asteptam sa probez noul cort ce l-am cumparat cu o zi in urma de la Decathlon Sibiu. Este un cort mult mai usor(aproape 2 kg) de dimensiuni scazute , ideal de luat in rucsac sau in bagajele motocicletei(Quechua Quickhiker Ultralight). Seara am primit vizita a doua vulpite.
       A doua zi la ora 7 am plecat pe traseu. As fi vrut sa plec mai devreme dar nu se luminase. Traseul pana la Saua Grindului a fost destul de anevoios , as putea spune unul dintre cele mai grele pe care le-am parcurs. Dar rasplata a fost pe masura.Marcajele au fost urmatoarele: Plaiul Foii-Refugiul Spirlea-La Zaplaz-Saua Grindului(banda rosie) Saua Grindului-Vf Piscul Baciului(La Om)-Vf Ascutit(punct rosu) Vf Ascutit-Barna Cioranga-Refugiu Sperantelor-cabana Plaiul Foii(triunghi rosu).

 
     Planul initial era sa urc pana la vaful La Om iar apoi sa cobor innapoi pe acelasi traseu. Dar vazand ca am scos un timp bun(4h) am hotarat sa fac creasta nordica si apoi sa cobor catre cabana Plaiul Foii prin barna Cioranga. Speram ca macar coborarea sa fie mai usoara , dar a fost pe alocuri foarte abrupta si alunecoasa. Norocul meu ca am prins vreme buna.


        Seara am dormit iar la cort , dar nu inainte de a fi vizitat de cele doua vulpi. Astept cu nerabdare sa revin aici si sa reusesc sa vad si frumusetile muntilor Piatra Craiului de pe creasta sudica.

     

Un comentariu:

  1.  Anonim 8 noiembrie 2022 la 1:52 PM Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori la rând. Am fost șocată pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactați-l personal dacă aveți nevoie de ajutorul lui pentru a vă întâlni sau a rămâne însărcinată sau poate aveți nevoie de alt ajutor. Whatsapp: 27 834700315

    RăspundețiȘtergere