14 mai 2017

01 mai 2017 Rothenburg ob der Tauber



     Ziua de 1 Mai este o zi de sarbatoare in Germania iar eu nu aveam de gand sa o petrec acasa. Am dat o cautare pe google si am aflat de acest minunat vechi oras.
     Deoarece vremea nu era prea frumoasa , am hotarat ca aceasta calatorie sa o fac pe patru roti. Iar daca tot am mers cu masina , am mers impreuna cu un coleg de servici.
     Cei peste 220 kilometri i-am parcurs in doua ore , noroc ca autostrazile nu erau asa aglomerate. Ceea ce m-a impresionat in acest vechi oras este faptul ca este inconjurat de un inalt zid de aparare iar vizitatorii pot vedea minunatiile orasului de la inaltime deoarece exista un coridor ce se intinde de-a lungul zidului.


          Daca ajungeti sa vizitati acest vechi oras cu siguranta nu veti regreta. Eu nu am avut prea mult timp la dispozitie dar daca voi mai avea ocazia sa-l mai vizitez odata o voi face pe indelete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu