11 septembrie 2016

10-11.09.2016-Ramsau bei Berchtesgaden si Hintersee

           S-a anuntat vreme superba pentru acest weekend, asa ca nu am stat pe ganduri si am cautat o locatie frumoasa. De cand am fost la Königsee am aflat de localitatea Ramsau si de minunatul parc de acolo. Asa ca nu am stat pe ganduri si la ora 3.30 am plecat spre Ramsau. Cei 360 km i-am parcurs in 4 ore, asta datorita faptului ca era noapte si autostrazile erau mai libere. Am ajuns la camping Simonhof dar inregistrare am putut face doar dupa ora 8. Dupa ce am intins cortul am plecat in parcarea de unde incep traseele. Parcarea costa 5 euro ptr toata ziua. La ora 9.30 am plecat spre cabana Wimbachgrieshütte traseu care l-am parcurs in 2 ore. Aici am luat pranzul iar dupa ce m-am uitat pe trasee mi-am dat seama ca e nevoie sa dormi la cabana si sa pleci dis de dimineata ca sa parcurgi traseul dus-intors pe orice varf. Asa ca am facut cale intoarsa pana la Wimbachsloss iar de aici am urcat catre Hochalmscharte un trase de 1.30 min si o diferenta de altitudine de aproape 1000 m. Dupa ce am coborat inapoi am savurat o bere rece la Wimbachschloss. Astfel s-a incheiat o zi frumoasa.
                           
                                     In plan indepartat varful Hochkalter.

   
                                       Watzmannhaus.                            
                           
                               
                                       Varful Watzmann.

       Dupa o noapte petrecuta in camping, am strans cortul apoi am facut un scurt popas la lacul Hintersee, aflat la cativa kilometri de Ramsau.                                                                                                                                                                              

              Inca un weekend frumos petrecut in mijlocul naturii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu